3.13.2014

Review essence effect nail polish in kleur 06 party in a botle.

hey, ik heb deze keer een review van een nagellakje van essence, hij hoort bij het nieuwe assortiment en is te koop in de Kruidvat voor 1,99.

 Dit is het potje er zit 10 ml in en is 36 maanden houdbaar, de naam is 06 party in a botle.
(sorry voor de beveiligings sticker, die kreeg ik er niet af!)
Dit is de swatch, ik vind het echt een super mooi kleurtje. Over de dekking waren de meningen een beetje verdeelt maar ikzelf vind de dekking wel aardig goed. Ikzelf zou dit kleurtje combineren met een kleurtje eronder zoals wit/zwart of doe juist een beetje gek en doe er bijvoorbeeld een geel of roze kleurtje eronder!





Ik hoop dat je het een leuk artikel vond, laat vragen en tips achter bij de reacties en ik
beantwoord ze zo snel mogelijk

bye!

Geen opmerkingen: