3.13.2014

review s-he stylezone in de kleuren 255 en 324

Hey, een tijdje geleden was ik in Oosterijk in de DM en toen kwam ik dit merk tegen, ikzelf heb er nog nooit van gehoort en ze waren ook heel erg budget ik geloof dat ze 1.89 waren. Dus hier is een review van dit merk!


Dit is het potje ik vind het een erg mooi potje gewoon heel rustig en strak. Dit is kleur/nummer 324.


Dit is kleur/nummer 255


Dit zijn de swatches van de paarse glitter kleur zitten er 2 laagjes op en van de nude kleur eentje, bij de paarse is het wel zo dat het bij 1 laagje erg doorzichtig is en bij de nude kleur dekt hij meteen erg goed!! Ik vind het zeker een aanrader en als je ze tegenkomt zou ik er zeker eventjes bij kijken !




Dit was het artikel alweer, ik hoop dat je het leuk vond!
Vragen en tips kun je achterlaten bij de reacties en ik zal ze dan zo spoedig mogelijk beantwoorden!

Bye
 

1 opmerking:

Anoniem zei

Ah wat een mooie lakjes, vooral die lila! En leuke prijsjes.