3.15.2014

Review essence nagellak in de kleur/nummer 146 that's what i mint!

hey, vandaag heb ik een review van een heel mooi essence lakje in een mooie mint kleur!

 Dit zijn de kleurtjes ik moet er wel eventjes bij zeggen dat je niet moet kijken naar de lila kleur aangezien die niet meer te koop is helaas! maar gelukkig de mint kleur nog wel!!!
Dit zijn de swatches de mint kleur dekt  bij 1 laagje redelijk goed alleen ikzelf zou een tweede laagje aanbrengen aangezien dat toch het mooist is.
Ik vind dit een erg mooie kleur voor in de lente en de zomer maar hij kan eigenlijk gewoon gedragen worden wanneer jij zelf wilt!

Dit was het artikel alweer, ik hoop dat je het leuk vond!
Vragen en tips kun je achterlaten bij de reacties en ik zal ze dan zo spoedig mogelijk beantwoorden!

Bye

Geen opmerkingen: